Wednesday, May 8, 2013

Penawar Kencing Manis Luar Biasa

" ALHAMDULILLAH BACAAN GULA DALAM DARAH SAYA DAH TURUN WALAUPUN
BARU 7 HARI SAYA AMBIL JUS ALKALI HIMAX5 "


" Terima kasih  kerana perkenalkan Jus Alkali Himax5 ni kepada saya, kaki saya yang bernanah dah kering, dan dah nak sembuh, tapi saya tetap nak teruskan minum air ni kerana memberikan tenaga kepada saya ".

" Alhamdulillah kandungan gula dalam darah saya dah turun biasanya 20 ke atas, tapi sejak saya amalkan Himax5 ni dah turun kepada 7-9 sahaja "
" Memang air ni ajaib, baru ja ambil 3 hari kandungan gula dalam darah dah turun "
Inilah kata-kata dan SMS yang sering kami terima daripada pengguna-pengguna Himax5 yang telah dapat membantu menurunkan kadar kandungan gula bagi mereka yang mengalami masalah kencing manis.
Tanda- TAnda kencing manis :
  1. Haus atau dahaga yang keterlaluan.
  2. Letih dan lemah otot.
  3. Berat badan menurun.
  4. Penglihatan kabur.
  5. Gatal.
  6. Menghidap penyakit kulit yang berpanjangan.
  7. Luka yang lambat sembuh.
  8. Kerap kencing.
  9. Gatal pada kemaluan
  10. rasa kebas

Jangan bimbang kerana setiap penyakit ada ubatnya. Yang penting ikhtiar dan doa anda. Allah akan menyembuhkannya.
Kami memperkenalkan untuk anda Jus Alkali Himax5, 100% Produk Muslim berasaskan Air Zamzam yang diadun bersama Amber Pine Cyprus dan Mineral Kristal Hunza. Juga telah diterapi dengan bacaan 30 juzuk al-Quran supaya ia dapat merawat seluruh rohani dan jasmani kita.
Pelbagai testimoni menarik berkaitan masalah kencing manis yang telah kami perolehi daripada para pelanggan yang telah mencuba produk ini. Ada yang kaki mereka telah bernanah dan hampir dipotong. Ada yang kandungan gula dalam darah terlalu tinggi sehinggakan tidak terbaca oleh mesin di hospital.
Alhamdulillah setelah mereka mencuba Jus Alkali Himax5 ini yang mereka tahu daripada iklan di Facebook lalu terus membuat tempahan secara online dengan kami. Akhirnya ramai yang tahu bermula dari Facebook sehinggalah ianya disebarkan dari mulut ke mulut sama ada di kedai kopi, pejabat, sekolah dan sebagainya.
Tawaran istimewa untuk mereka yang dapat info tentang Jus Alkali Himax5 melalui fanpage ini. Anda ditawarkan dengan harga diskaun RM60. Harga biasa RM65 termasuk pos. Bagaimana untuk dapat diskaun?

Tuntut Diskaun Sekarang. Bagaimana ? :
SMS : "Himax5" Arahan pembelian mudah selanjutnya akan diberikan. Promosi harga istimewa ini memberi diskaun RM65 sahaja sebotol. Harga asal Himax5 ini RM70 sahaja termasuk pos. Anda akan dapat lagi diskaun RM10 lagi jika ambil 2 botol. Iaitu anda akan dapat harga RM60 sahaja sebotol (2 botol Himax5 RM120 sahaja). Cepat!  SMS kod  "Himax5" ke 013-4454443 untuk dapatkan harga diskaun daripada kami hari ini.

Cara Penggunaannya :

Cuma titiskan 21 titis Himax5 ke dalam 500ml air bersih/mineral/tapisan. Seterusnya kacau/goncang dan terus diminum seperti air minuman harian. Rasanya seolah macam Air Zamzam kerana kandungan alkali yang tinggi, ATAU
Cuma titiskan 63 titis Himax5 ke dalam 1.5 liter air bersih/mineral/tapisan. Seterusnya kacau/goncang dan terus diminum seperti air minuman harian. Rasanya seolah macam Air Zamzam kerana kandungan alkali yang tinggi. ATAU
Titiskan 5 titis Himax5 ke dalam segelas air bersih/tapisan/mineral. Seterusnya kacau dan diminum sebagai minuman harian.
Rasai kehebatannya dan respon yang baik ke arah pemulihan dan tahap kesihatan anda yang lebih baik

SMS SEKARANG

TAIP

" Himax5" DAN HANTAR ke 0134454443

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...