Monday, April 22, 2013

Berumur Tapi Masih Power



Jangan sangka umur yang sudah lanjut masih tidak bernafsu.. Sudah menjadi lumrah suami isteri inginkan hubungan seksual di alam perkahwinan. tetapi makin meningkat usia kekuatan seksual makin berkurang..
Usah bimbang, formula terbaru kamaherbs dapat membantu mereka yang sudah meningkat usia.. Jangan kata orang muda kuat, orang yang meningkat usia juga mampu melakukan hubungan seksual seperti orang muda.
KAMAherbs akan merawat ED dengan memberi kesan secara semulajadi, yang membolehkan otot di antara dinding arteries (saluran yang membawa darah beroksigen) didalam penis membesar atau tidak mengecut (ia releks).
Ini membolehkan saluran itu membesar dan membenarkan lebih banyak darah melaluinya dan membolehkan erection (penis mengeras) dan menjadikan penis lebih besar.
Konsep penyembuhan KAMAherbs adalah sama seperti lain-lain produk, Viagra , Vimax dan pelbagai nama lagi dipasaran.
Ramuan herba yang berkualiti tinggi didalam KAMAherbs akan bertindak mengawal stres yang menjadi masalah utama kepada individu yang mengalami ED. Hasil kajian menunjukan stres adalah punca utama kepada ED, ereksi pra-matang, kehilangan libido (nafsu seksual) dan pelbagai masalah kesihatan lain seperti obesiti, kesuburan, kemurungan, darah tinggi, jerawat dan lain-lain.
Mengandungi herba-herba hebat yang satu waktu dahulu hanya diamalkan oleh golongan Maharaja dan Bangsawan di India. Bayangkan Maharaja di India pada zaman purba , dikatakan mempunyai beratus atau ribuan gundik!.
Kini herba hebat untuk golongan istana ini telah ditanam secara besar-besaran di India. Walaubagaimana pun herba ini amat terhad dan sukar untuk diperolehi kerana permintaanya yang tinggi.
Ingin Power macam orang muda
klik gambar untuk keterangan lanjut produk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...